Αποκατάσταση ηλεκτροδότησης αντλιοστασίων
Ενημερώνουμε τους συνδημότες μας ότι η βλάβη στο δίκτυο της ΔΕΗ αποκαταστάθηκε πλήρως. Η ηλεκτροδότηση των αντλιοστασίων έχει επανέλθει και πλέον η υδροδότηση στις Δημοτικές Ενότητες Λευκιμμαίων και Κορισσίων έχει αποκατασταθεί κανονικά. Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υπομονή σας.
